sobota, 7 maja 2016

♥ WARSAW ♥

Hejka Kochani ♥
Całkiem niedawno miałam okazję odwiedzić naszą piękną stolicę :D Nie obyło się bez zakupów, kawy w Starbucksie, zwiedzania :) Oczywiście zawsze podczas zwiedzania dużego miasta musi się coś wydarzyć :D Nie ma to jak się zgubić w Łazienkach Królewskich :D Spacerowaliśmy chyba godzinę dłużej  niż planowaliśmy :D Było warto!(pomijając bieg w deszczu) :D
Warszawa jest pięknym miastem, który można nieustannie odkrywać ;) Jak najbardziej zachęcam do tego :)










Miłego weekendu kochani
Klaudia 
xx




12 komentarzy:

  1. Warszawa ma coś w sobie niesamowitego, to moje ulubione miasto zaraz po rodzinnym Szczecinie ;) W tamtym roku udało mi się odwiedzić to miasto aż 3 razy w ciągu wakacji, a i w tym roku już się załapałam na wyjazd :D Jeśli miałabym kiedyś się wynieść ze Szczecina do innego miasta w kraju, to byłaby to Warszawa!
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie :) Mam nadzieję, że wreszcie w te wakacje uda mi się wybrać do Warszawy.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię Warszawy. Jak dla mnie ona skończyła się wraz z Powstaniem warszawskim i kiedy idę po jej ulicach mam wrażenie, że idę po trupach. Obojętnie jakby była piękna, jest wielkim cmentarzyskiem małych i genialnych ludzi, poznanych i anonimowych. Patrząc na nowoczesne budowle widzę ruiny dawnych kamienic, przypomina mi się czarno - biały film nakręcony z samolotu zaraz po Powstaniu. Mam wrażenie, jakby ta nowoczesność to była tylko nietrwała makieta postawiona na zgliszczach. Bałabym się tam żyć, ciągle z tymi demonami przeszłości, wiedząc, kto poległ na ulicach którymi idę do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Warszawę! Ostatni raz byłam prawie rok temu :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Warszawa to piękne miasto :)
    Ostatnio byłam tam miesiąc temu.
    Cudowne zdjęcia! :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie byłam w Warszawie żeby ja zwiedzić :( chyba czas to zmienić :)

    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :)

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń
  8. Warszawa Piękne Miasto..Tak dawno tam byłam :( mam nadzieje, że uda mi się w te wakacje :)
    Świetne zdjęcia :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz, każde miłe słowo,każdą obserwację. To dużo dla nas znaczy ♥

Zostaw link w komentarzu, na pewno zajrzymy na Twojego bloga :)